Social Sampling & Kilian.

What’s your kind of love? Met deze vraag werd de millennial doelgroep van Kilian geactiveerd om zichzelf én hun geliefden via WhatsApp te verrassen met een ‘flesje verleiding’ van de nieuwe parfumrange ‘My Kind of Love’.

Haribo & Social Sampling

Consumenten in Nederland en België trakteerden hun vrienden op de nieuwe HARIBO Fruitilicious. De zakjes werden weggegeven via de Facebook-timeline. Het meest voorkomende bericht was: “voor mijn snoepje”. Zoet hè? 😉

Rimmel London & Social Sampling

Live the London look! In samenwerking met Rimmel London werden samples van de nieuwe Lasting Finish Breathable Foundation weggegeven. Vriendinnen tussen de 15 en 25 jaar met interesse in beauty en huidverzorging konden elkaar verrassen via Facebook en Instagram.

NIVEA & Social Sampling

FRIS & FRUITIG de dag door! Voor alle hardwerkende vrouwen van Nederland werd samen met NIVEA een giveaway georganiseerd waarmee de doelgroep zichzelf en haar vriendinnen kon verrassen met een cadeautje van de nieuwe Q10plusC dag- en nachtcrème.

GimCat & Social Sampling

In het kader van dierendag heeft GimCat samen met Friendgift een ‘’Dierendag Giveaway’’ georganiseerd via Facebook en Instagram. Hierbij is de nieuwe Superfood-range in de spotlight gezet, trial gegenereerd onder de doelgroep en zijn reviews verzameld op retailwebsites.

Prodent & Social Sampling

Met het thema ‘’Send-a-Smile’’ heeft Unilever Social Sampling ingezet om de nieuwe Prodent White Now Touch in de spotlight te plaatsen bij millennials. Het resultaat was trial & awareness via Facebook en Instagram onder de doelgroep die voor hen telde. Tegelijkertijd is waardevolle doelgroep data verzameld.

Clinique Pep-Start & Social Sampling

De millennial-doelgroep werd tijdens deze campagne geactiveerd om in het kader van “Pep-Start your day!” zichzelf en hun vrienden te verrassen met een gratis 7 ml HydroRush SPF20 sample uit de vernieuwde Pep-Start lijn van Clinique.

La Roche-Posay & Social Sampling.

Met zomerweer in de aantocht heeft Friendgift samen met La Roche-Posay (L’Oréal) een #SaveYourSkin Giveaway georganiseerd via Facebook en Instagram. Hierbij konden vrienden en familie elkaar verrassen met 3 mooie zonnebrandmini’s uit de Anthelios-lijn, waarbij tegelijkertijd de belangrijke boodschap voor huidbescherming viraal werd verspreid.

Dilmah & Social Sampling.

Tijdens de donkere wintermaanden organiseerden Friendgift en Dilmah een Dilmah Thee Giveaway. In het kader van “wie schenk jij aandacht?” werden vrienden uitgenodigd elkaar te verrassen met verschillende smaken heerlijke thee.

Autodrop & Social Sampling.

“Blue Monday? Welnee! Van een zakje Autodrop wordt iedereen blij!” Samen met Autodrop vroegen we wie wel een opvrolijker kon gebruiken. Iedereen werd uitgenodigd om zijn of haar vrienden een zakje vrolijkheid te sturen 🙂

Clinique & Social Sampling

Wie is jouw #differencemaker? Vriendinnen van 25 t/m 35 jaar met een interesse in beauty en huidverzorging verrasten elkaar met een gratis Clinique 3-Stappen sample.

Purina Gourmet & Social Sampling.

Rondom Dierendag organiseerde Friendgift samen met Nestlé Purina een unieke Gourmet Giveaway actie waarbij kattenliefhebbers elkaars kat konden verwennen met een gratis maaltijdzakje Gourmet Perle. De samples werden per post thuisbezorgd bij de kattenbaasjes.

Fisherman’s Friend & Social Sampling.

“Wie wens jij een frisse winter?” Vrienden wensten elkaar een nóg frissere winter met Fisherman’s Friend Mint.