Veelgestelde vragen consumenten

Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op!

Hoe kan ik mij aanmelden voor Friendgift?
Lid worden van Friendgift is gemakkelijk en helemaal gratis. Je kunt je hier aanmelden!

Hoe kunnen de cadeautjes op Friendgift gratis zijn? Zit er ergens een addertje onder het gras?
Het idee achter Friendgift is dat alle cadeautjes voor onze gebruikers gratis zijn. En daarmee bedoelen we ook écht gratis, zonder addertjes onder het gras. De bedrijven waarmee wij samenwerken, zoals bekende fabrikanten van consumentenproducten, willen jou via Friendgift op een leuke manier kennis laten maken met hun (nieuwe) producten. Zij hopen dat je na deze kennismaking enthousiast bent geworden over hun product, zodat je deze misschien wel aanschaft als je de volgende keer naar de winkel gaat. Maar dat bepaal je natuurlijk helemaal zelf 😉

Ik heb een Friendgift ontvangen. Hoe kan ik mijn gift verzilveren?
Dit werkt heel eenvoudig. Vul op je gekregen giftcoupon je adresgegevens in waar we het cadeautje naartoe kunnen sturen. Je ontvangt je cadeautje hierna zo snel mogelijk op je deurmat!
Let op: de giftcoupon is alleen te verzilveren binnen de aangegeven geldigheidsperiode.

Wat is een giftcoupon?
Met de giftcoupon kun je jouw gekregen gift verzilveren. De link naar de giftcoupon staat in het WhatsApp-berichtje dat je van je vriend hebt ontvangen of -in het geval je de gift naar jezelf hebt gestuurd- in de e-mail die je hebt ontvangen.

Kan ik een gift vanuit het buitenland geven?
Het geven van een Friendgift is altijd en overal mogelijk. Dus zelfs als je op vakantie bent, kun je jouw vrienden in Nederland altijd blijven verrassen!

Hoe lang is mijn gekregen Friendgift giftcoupon geldig?
Na ontvangst van de giftcoupon is deze maar een beperkte periode geldig. De geldigheidsperiode verschilt per actie en vermelden wij altijd duidelijk op de giftcoupon. De giftcoupon moet binnen de aangegeven periode verzilverd worden, daarna is deze niet meer bruikbaar. Wees dus altijd op tijd met verzilveren om teleurstelling te voorkomen!

Wat is een sample?
Een sample is een product dat je gratis kunt uitproberen! Het product is hetzelfde als in de winkel, alleen soms kleiner in formaat en verpakt in een actieverpakking. Fabrikanten willen je op deze manier kennis laten maken met hun (nieuwe) product.

Hoe kan ik mijn gegevens aanpassen of verwijderen?
Je kunt altijd bij ons opvragen welke gegevens wij van jou hebben bewaard en deze indien nodig aan laten passen. Stuur hiervoor een e-mail naar support@friendgift.nl vanuit hetzelfde e-mailadres waarmee je bij ons staat ingeschreven. Op dezelfde wijze kun je ons contacteren als je geen updates meer van ons wilt ontvangen en in één keer al jouw data bij Friendgift wilt laten wissen. Je bent dan geen lid meer van Friendgift en al jouw data zal binnen 48 uur en voorgoed van onze servers worden gewist.